Col·laboradors Institucionals
Patrocinadors i col·laboradors
Patrocinador principal
A esPublico som conscients que ens trobem davant les primeres fases del procés de transformació digital, la qual cosa ens obliga a continuar innovant.
Aquest procés de transformació digital és el principal desafiament al qual s’enfronta el sector públic. Principalment, perquè permetrà una nova forma de relació entre el ciutadà i la seva Administració, molt més eficient i satisfactòria.
Per avançar de manera decidida en aquest procés de transformació digital, és imprescindible aconseguir un major nivell d’interoperabilitat entre Gestiona i els programes de gestió municipal (padró, comptabilitat, gestió tributària, nòmines, etc.).
L’evolució dels programes de gestió tradicionals integrats amb Gestiona ens permetrà obtenir un alt grau d’automatització i seguretat en la tramitació, produint una elevada eficiència i un estalvi econòmic molt important.
Fruit d’aquestes reflexions, fa ja temps que esPublico va prendre la decisió d’ampliar l’abast de la seva plataforma Gestiona i evolucionar cap a un sistema de gestió integral, que incorpori de manera nativa els programes de gestió municipal.
Portem mesos treballant i preparant la nostra plataforma tecnològica per afrontar aquesta evolució i accelerar aquest procés, de manera que, de forma progressiva, s’incorporaran a Gestiona els següents mòduls:
Padró d’Habitants.
Comptabilitat.
Gestió Patrimonial.
Gestió tributària.
Nòmines i Recursos Humans.
Tots aquests mòduls seran accessibles a través de la plataforma Gestiona i estaran totalment integrats amb la resta dels mòduls actuals (seu electrònica, registre d’entrada, gestió d’expedients, etc.). Tot un repte, que som conscients que no serà fàcil però que ens permetrà avançar en el procés de transformació digital de manera sòlida.
Certificats: ENS categoria ALTA, Aenor eIDAS, ISO 9001, ISO 27001, ISO27701, ISO 22301, PYME innovadora, Red Nacional de SOC
Patrocinadors preferents
Volem acompanyar-vos en el vostre procés de transformació digital.
AGTIC és una empresa de Consultoria, amb seu a Barcelona, especialitzada en acompanyar a les organitzacions, especialment entitats del sector públic, no només en el procés d’implantació del document i expedient electrònic amb totes les garanties jurídiques, sinó també en la governança de les dades.
Som un equip pluridisciplinari (amb especialistes no només en l’àmbit de gestió documental i arxiu, sinó també jurídic, organitzatiu i tecnològic)) que permet oferir un assessorament complert als nostres clients i alhora parlar els diferents idiomes de les múltiples disciplines i donar l’enfoc i resposta adequada a cada àmbit envers la qüestió plantejada.
La nostra experiència de més de 16 anys i amb més de 400 projectes executats en més de 140 clients son el nostre aval i la nostra garantia de qualitat del que fem.
Una nova forma de veure l’Administració Pública
A eCityclic som especialistes en solucions de software i serveis per a implantar l’Administració Pública electrònica.
La nostra experiència i un equip multidisciplinari de més de 50 especialistes en IT i Administració Pública, ens permet oferir la solució concreta que necessita cada entitat i aconseguir posar-la en funcionament ràpidament.
Ens involucrem en cada projecte per garantir la millor solució tecnològica, la seva aplicabilitat dins de l’ens i el complet compliment legal. A més, busquem créixer conjuntament durant tot el camí de la vostra transformació digital.
Tecnologies per a la Gestió Documental i Back Office. Transformació Digital de processos administratius i operatius.
Serveis de Custòdia d’Arxiu, Digitalització de Documents, Digitalització Certificada i segons NTI, Destrucció Confidencial Certificada, Gestió en biblioteca i Biblioteca Digital. Catalogació i Tractament Arxivístic de tota mena de fons i Indexació d’Informació.
Solucions en cloud per a la correspondència i valisa digital, notificacions electròniques i altres. Portal web per al control de tots els teus serveis i solucions amb totes les garanties de seguretat de la informació.
Certificats en: ENS categoria ALTA, ISO 27001, ISO 14001, UNE-EN 15713, ISO 9001
Patrocinadors
A Nubilum ens dediquem a la consultoria i prestació de serveis a museus, arxius i biblioteques, especialitzats en la documentació i gestió de la informació. Integrem el coneixement preservant-ho i fent-ho accessible per a tothom.
Videolab és un laboratori audiovisual amb 40 anys d’experiència en el sector.
Som especialistes en la gestió de biblioteques digitals per museus, biblioteques, arxius municipals, etc. A Videolab realitzem tota classe de digitalització de vídeo analògic i fotografies antigues.
Oferim solucions audiovisuals assequibles i ràpides per la digitalització de cintes de vídeo i pel·lícules. T’ajudem a guardar la teva biblioteca audiovisual per penjar-la a les noves plataformes digitals.
LOGISDOC, solucions integrals de gestió eficient de la INFORMACIÓ
LOGISDOC SERVEIS INTEGRALS, S.L.U. neix el juny de 2013, fruit de la integració del GRUPO SERVICIO MÓVIL i la unitat productiva de l’empresa Adocat-IDT-Docuteca. Això ha permès ampliar l’activitat empresarial, ha propiciat la generació de sinèrgies, poder disposar així d’una major immersió i capacitat de resposta en un mercat cada cop més exigent i tecnològicament avançat.
L’objectiu de LOGISDOC consisteix en aportar solucions orientades a la gestió més eficient i universal de la INFORMACIÓ.
La filosofia empresarial del GRUPO SERVICIO MÓVIL i, per tant la de LOGISDOC, es basa en una única màxima: SOLUCIONS. No es comercialitzen productes o serveis estandarditzats. Sinó que s’aporten als clients solucions úniques fruit de l’anàlisi específic de cada petició que es rep. D’aquí que el compromís i el sentit de la responsabilitat que es transmet i s’aplica en tots i cadascun dels processos que l’empresa du a terme, amb l’objectiu de proporcionar aquest servei que els diferencia i els dona prestigi.
Artyplan Document amb més de 25 anys d’experiència al sector dels arxius per la seva digitalització.
Estem especialitzats en processos de digitalització de qualsevol format analògic aplicant processos digitals.
Generació de metadades tècniques, descriptives i de context.
Solucions en gestió documental a mida.
L’objectiu de la nostre empresa és el disseny, fabricació i venda d’armaris compactes i altres productes relacionats amb el món de l’arxiu des de fa més 30 anys.
Qualitat i servei són els nostres objectius prioritaris.
Ens dediquem a la gestió documental d’arxiu físic. Oferim diferents opcions personalitzades de prestatgeries mòbils per a l’organització i arxiu de documents: armaris mòbils, armaris intel·ligents, arxivadors d’oficina, emmagatzematge d’obres d’art, prestatgeries metàl·liques modulars i prestatgeries per a biblioteques.
Disposem actualment de sis marques de producte totalment desenvolupades: OFI-KIT E-DISC, ELOGIC, GRENBLOCK, BLOCKART, STANDBOOK, ELOGIC/ PLUS