QUI SÓM

AGTIC és una empresa de serveis creada l’any 2003, que té una gran experiència en la gestió de projectes relacionats amb les tecnologies de la informació i la comunicació.

AGTIC ofereix serveis i productes a les empreses i administracions públiques per a donar resposta a la necessitat de gestió dels seus sistemes d’informació, especialment en relació amb la seguretat de la informació i la gestió automatitzada dels procediments administratius, incorporant el document electrònic com a eina de validesa jurídica.

L´empresa s’ha especialitzat en la prestació de serveis de consultoria en relació amb la implementació d’eines d’Administració Electrònica, ajudant als seus clients a definir la seva estratègia en quant a la migració cap el document digital, el full de ruta per a la introducció a diferents eines i aplicacions requerides i la gestió del canvi, tant a nivell tècnic com humà.

Per això compta amb un equip de professionals amb molta experiència que lideren equips multidisciplinars en l’anàlisi d’organitzacions, reingenieria de processos, gestió documental, arxivística i aplicación de les TIC per a la millora de l’eficiència i la seguretat de la informació de les organitzacions.